Інтернет-магазин Моблайн надає гарантію 3 місяці на всі смартфони, крім смартфонів UCRF.
У випадку необхідності гарантії на 12 місяців, ви зможете її докупити до кожного пристрою за вартістю 300 грн.
На смартфони з позначенням UCRF гарантія 12 місяців від виробника.
Гарантія на запчастини - один тиждень на перевірку. Запчастини, крім материнських плат, не підлягають поверненню.
Гарантія після ремонту - 1 місяць.
Якщо у вас виникли питання з приводу роботи вашого пристрою або він почав приймати рішення за вас, НЕГАЙНО телефонуйте і повідомте нам про це, лише наші професіонали зможуть вилікувати його, і навіть у негарантійному випадку нададуть вам якісну технічну допомогу.
Ми цінуємо час і витрачені гроші наших поважних клієнтів!
Умови гарантії:
-
Інтернет-магазин гарантує, що придбане вами виріб повністю працює, механічних або інших пошкоджень на момент продажу не може бути. При покупці вся комплектність перевіряється.
-
За умови дотримання всіх умов гарантії, гарантія дозволяє: безкоштовно ремонтувати виріб протягом гарантійного терміну, який вказаний в гарантійному талоні, або на його заміну аналогічним виробом, якщо його не можна відремонтувати.
-
Гарантія діє лише при наявності товарного чека, а також Договірного гарантійного зобов'язання.
-
Перед початком експлуатації обладнання покупець зобов'язаний ознайомитися з Правилами використання гарантійного обслуговування (міститься в додаються інструкціях), а також покупець повинен переконатися в тому, що на обладнанні немає зовнішніх пошкоджень.
-
Продавець не може забезпечити гарантійне обслуговування, якщо: сталася втрата гарантії (якщо виріб комплектується, крім виробів в OEM-поставці); є записи або виправлення, які зробив не продавець; серійні номери не збігаються (якщо виріб комплектується, крім виробів в OEM-поставці); є механічні пошкодження (вм'ятини, тріщини, глибокі подряпини, сліди удару, контактних ніжок або перелому кріпильних місць...); відсутність або пошкодження гарантійних стікерів продавця на виробі або на комплектуючих; нерозбірливими серійними номерами або стертою маркуванням; якщо є будь-які ознаки ремонту (відкриття, сліди пайки, механічні пошкодження, зірвані пломби, заміна деталей...); наявність пошкоджень, які могла спричинити аварія, пожежа, волога (вода), хімічні речовини, а також дії третіх осіб або непереборної сили; якщо є ознаки горіння, прогорклості токопровідних елементів, плат, мікросхем, корпуса; якщо всередину виробу потрапили чужорідні предмети; якщо при експлуатації були використані не оригінальні розхідні матеріали і це викликало несправність; якщо виробами користувались не за призначенням, порушували правила експлуатації, неправильне встановлення і підключення, транспортування і зберігання, супроводжувалося під керівництвом користувача; якщо комплектація виробу не повна (відсутність документації, драйверів, кабелів, кріпежу і оригінальної упаковки, або ж комплектація пошкоджена); роботи виробу з інфікованими комп'ютерним вірусом або несертифікованими, нелицензійними програмними продуктами, відхилення і порушення Державних Технічних Стандартів і норм електро-постачання телекомунікаційних і кабельних мереж, а також інші фактори (кліматичні); некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios і т. п.); а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
-
Продавець, має право перед початком ремонту відправити обладнання на 14-денну незалежну експертизу, не враховуючи час транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
-
Замінити виріб можна лише в тому випадку, якщо він не підлягає ремонту на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центра виробника. Термін гарантії ремонту, в залежності від його складності, здійснюється протягом 14 робочих днів, без врахування часу та транспортування.
-
Можна здійснити обмін товару, протягом 14 днів якщо: товар новий (немає слідів подряпин, вм'ятин, програмне забезпечення не змінювалося, на лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмови); повна комплектація; ярлики; цілісність і всі компоненти упаковки.
Умови повернення:
Клієнт має право повернути будь-який товар, придбаний в магазині Mobline протягом 14 днів.
Якщо:
-
товар знаходиться в товарному вигляді;
-
не порушені пломби;
-
для дисплеїв, обов'язково цілісність і наявність заводської транспортної плівки;
-
немає слідів пайки.
При поверненні товару інтернет-магазин Mobline не покриває транспортні витрати, пов'язані з покупкою та поверненням товару.
Грошовий повернення здійснюється на банківську картку клієнта.
Товар неналежної якості повертається також.