Гарантії

Інтернет-магазин Моблайн надає гарантію 3 місяці на всі смартфони, крім смартфонів UCRF.

У випадку необхідності гарантії на 12 місяців, ви зможете її докупити до кожного пристрою за вартістю 300 грн.

На смартфони з позначенням UCRF гарантія 12 місяців від виробника.

Гарантія на запчастини - один тиждень на перевірку. Запчастини, крім материнських плат, не підлягають поверненню.

Гарантія після ремонту - 1 місяць.

Якщо у вас виникли питання з приводу роботи вашого пристрою або він почав приймати рішення за вас, НЕГАЙНО телефонуйте і повідомте нам про це, лише наші професіонали зможуть вилікувати його, і навіть у негарантійному випадку нададуть вам якісну технічну допомогу.

Ми цінуємо час і витрачені гроші наших поважних клієнтів!

Умови гарантії:

  1. Інтернет-магазин гарантує, що придбане вами виріб повністю працює, механічних або інших пошкоджень на момент продажу не може бути. При покупці вся комплектність перевіряється.
  2. За умови дотримання всіх умов гарантії, гарантія дозволяє: безкоштовно ремонтувати виріб протягом гарантійного терміну, який вказаний в гарантійному талоні, або на його заміну аналогічним виробом, якщо його не можна відремонтувати.
  3. Гарантія діє лише при наявності товарного чека, а також Договірного гарантійного зобов'язання.
  4. Перед початком експлуатації обладнання покупець зобов'язаний ознайомитися з Правилами використання гарантійного обслуговування (міститься в додаються інструкціях), а також покупець повинен переконатися в тому, що на обладнанні немає зовнішніх пошкоджень.
  5. Продавець не може забезпечити гарантійне обслуговування, якщо: сталася втрата гарантії (якщо виріб комплектується, крім виробів в OEM-поставці); є записи або виправлення, які зробив не продавець; серійні номери не збігаються (якщо виріб комплектується, крім виробів в OEM-поставці); є механічні пошкодження (вм'ятини, тріщини, глибокі подряпини, сліди удару, контактних ніжок або перелому кріпильних місць...); відсутність або пошкодження гарантійних стікерів продавця на виробі або на комплектуючих; нерозбірливими серійними номерами або стертою маркуванням; якщо є будь-які ознаки ремонту (відкриття, сліди пайки, механічні пошкодження, зірвані пломби, заміна деталей...); наявність пошкоджень, які могла спричинити аварія, пожежа, волога (вода), хімічні речовини, а також дії третіх осіб або непереборної сили; якщо є ознаки горіння, прогорклості токопровідних елементів, плат, мікросхем, корпуса; якщо всередину виробу потрапили чужорідні предмети; якщо при експлуатації були використані не оригінальні розхідні матеріали і це викликало несправність; якщо виробами користувались не за призначенням, порушували правила експлуатації, неправильне встановлення і підключення, транспортування і зберігання, супроводжувалося під керівництвом користувача; якщо комплектація виробу не повна (відсутність документації, драйверів, кабелів, кріпежу і оригінальної упаковки, або ж комплектація пошкоджена); роботи виробу з інфікованими комп'ютерним вірусом або несертифікованими, нелицензійними програмними продуктами, відхилення і порушення Державних Технічних Стандартів і норм електро-постачання телекомунікаційних і кабельних мереж, а також інші фактори (кліматичні); некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios і т. п.); а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
  6. Продавець, має право перед початком ремонту відправити обладнання на 14-денну незалежну експертизу, не враховуючи час транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
  7. Замінити виріб можна лише в тому випадку, якщо він не підлягає ремонту на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центра виробника. Термін гарантії ремонту, в залежності від його складності, здійснюється протягом 14 робочих днів, без врахування часу та транспортування.
  8. Можна здійснити обмін товару, протягом 14 днів якщо: товар новий (немає слідів подряпин, вм'ятин, програмне забезпечення не змінювалося, на лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмови); повна комплектація; ярлики; цілісність і всі компоненти упаковки.

Умови повернення:

Клієнт має право повернути будь-який товар, придбаний в магазині Mobline протягом 14 днів.

Якщо:

  • товар знаходиться в товарному вигляді;
  • не порушені пломби;
  • для дисплеїв, обов'язково цілісність і наявність заводської транспортної плівки;
  • немає слідів пайки.

При поверненні товару інтернет-магазин Mobline не покриває транспортні витрати, пов'язані з покупкою та поверненням товару.

Грошовий повернення здійснюється на банківську картку клієнта.

Товар неналежної якості повертається також.

Дзвоніть та пишіть у соцмережі:

+38 (063) 146-61-36 (Life) - Viber
+38 (099) 408-00-50 (MTS)
+38 (O67) 392-57-18 (Vodafone) - Telegram


Мы в соц мережах: